Daisypath Graduation tickers

Sunday, November 25, 2012

Grade 65

pasti tertanye..ape maksudnye..markah perekse ke?xde laa..first time dalam hidup aku orang "meng-grade-kan aku"..mase mule2 degar rase nk menangis pon ade..rendahmye nilai diri aku di matanya...aku rase diri aku macam langsung x bernilai di matanya..macam sampah je..ape hak dier untunk wat macam tu...katanya untuk berhati-hati...aku tau aku bukan la baik sangat..namun aku masih mampu menjaga batas diri..

aku try ambik positif ape yang dier katekan...jadikan ia sebagai cabaran bagi aku..aku mampu berubah..aku mampu keraskan hati aku sekali lagi..aku mampu buat segalanya...
remaind for me and others, jangan sebab diri sendiri takut terluka sampai diri sendiri melukakan hati orang lain...

tabahkan lah hati aku..take it as challenging and win this battle..just wait and see..jgn menyesal...

No comments:

Post a Comment

one......